søndag 17. februar 2013

Leafie og litt monkey head


Disse pinneferskesokkene ble ferdig før idag. Ingenting er som å ha kortreist pinneferskt på bena ;O)

Mønster: Leafie
Garn: Selvfarget tynt sokkegarn
Pinner: 2.00mm


Ankelsokker som krever bukse i disse dager. Men vips er vinterfeier, påskeferie og 17.mai over, og da er det sol, sommer og ullankler som gjelder .

Disse er designet som ankel- eller vanlige sokker for vinnere av sokker 2013. Og ettersom jeg sjeldent har sånn vinnerlykke, er det bra jeg har laget de selv ;O)

Mønster: Felicia, mitt eget
Garn: Arwetta, 40g
Pinner: 2.00mm


Monkey's blir aldri feil i vinterkulda. Varmer som bare det.

Mønster: Monkey, pannebåndvri
Garn: Karisma, 50g
Pinner: 3.00mm


13 kommentarer:

KRØLLEMIKKEL sa...

Nydelige sokker!

Cloudberry sa...

Flotte sokker og kult pannebånd :)

Vibbedille sa...

Utrolig herlige sokker! Blir grønn av misunnelse over alle de flotte sokke du har, eg kommer aldri skikkelig i gang med sokkestrikkingen, skulle absolutt lært meg å strikke 2 på en gang ;)

Herlige aper!

Kos deg og ha ei flott uke ;)

Vibbedille ;)

Tesha sa...

Jasså, det er du som står bak de lekre sokkene! Kjempefine!

Anita Cecilie sa...

Nydelig sokker. Gøy å se hvor mye fint du lager. Mye flott og mange fine mønstere.

wigdis sa...

Så flotte sokker, særlig de lilla, de så nydelige ut.
Jeg er så glad for at du startet sokkealong, for nå blir det sokker på meg også. Ser frem til mars og spent på oppgavene da.

Hanne sa...

Du lager virkelig de nydeligste sokkene altså. Digger også pannebåndet :D

LisaM sa...

Flotte ting Trude! Nydelige sokker og herlige aper.
Håper du har det bra! Gleder meg til vi ses i april☺
Klem

Tonemor sa...

Så flotte sokker og tøft pannebånd.
Klem Tone

Anonym sa...

Så nydelige sokker! skulle ønske jeg var inne i en sokkedille nå, for nå trenger jeg virkelig flere!
Og så kult pannebånd :D:D

MarJE sa...

Hei,
No har eg rulla meg ei runde i bloggen din. Her er det mykje flott arbeid.
Nydelig lestar du har strikka.
Eg må få legge meg til som følgar så eg finn deg igjen. Vil gjerne kike innom deg ofte :)
Ha ein fin kveld, frå MarJE.

Quiltefeen sa...

Kjempeherlige sokker!! Jeg har latt meg inspirere av deg, og holder på med et par Maskerade sokker.. :)
Ha en super påske!
Klem, Kristin

Jorun sa...

Hei!
Fant dine Pinky sokker på Ravelry. Kan jeg linke til mønsteret og deg på bloggen http://365sakerdukansticka.blogspot.no/
Jeg skal samle norske oppskrifter for et helt år! g trenger ange linker!!

Mvh Jorun.